یکشنبه، بهمن ۲۷، ۱۳۸۷

یه اتفاق جالب افتاد ... چند وقت پیش حماقت کردم در اثر یه اشتباه توی یکی از این سایت های اینترنتی دوست یابی عضو شدم ... خلاصه یه پسری بود که چندین سال از من کوچکتر بود فکر کنم بیست و نه سالش بود شروع کرده بود با من هر از گاهی چت می کرد بعد از مدت طولانی که من به یاهو مسنجرم امروز سر زدم ایشون آن لاین تشریف داشتند و اومدند روی خط خلاصه بعد از مدتی حال و احوال کردن به من گفت دوست پسر نمی خواهی ؟ من یکی از دوستام هست دنبال دوست دختر می گرده اگه دوست داری تو رو بهش معرفی کنم منتها دوستم یه مشکل داره و اینه که رابطه جنسی را دوست نداره نمی خواد سکس داشته باشه منم گفتم نه من از کسی که سکس نخواد خوشم نمی یاد بعدش هم یه پسر بیست و نه ساله برای من اصلن جذاب نیست... فکر می کنید این آقای محترم چه جوابی به من داد؟

گفتش که مگه زنهای ایرانی سکس هم بلدن؟من که از سکس باهاشون لذت نمی برم ... گفتم خوب شاید تو بلد نیستی چطوری باید لذت ببری و در اینی که زنان و مردان ما متاسفانه رفتار صحیح جنسی را بلد نیستند حرفی درش نیست ولی شاید یه کمی هم مشکل تو باشه ... گفت منی که اندازه آلت تناسلی ام بیست و پنج سانتیمتر است و تا یک ساعت ارضا شدنم طول می کشه من بلد نیستم ؟ توجه دارید: معیار اندازه است و زمان ارضا شدن ایشون، نحوه استفاده که برود گم شود و رفتار صحیح جنسی هم اصلن مهم نیست ...خلاصه نهایتن ایشون به من پیشنهاد کردند که اگر دوست دارم که یکی اینقدر بنده را بکند که از حال برم به ایشون خبر بدم ....

منم یه کمی بدجنسی ام گل کرد و گفتم من از سکس با پسر های ایرانی و کوچولو خوشم نمی یاد

خلاصه اگه خواستم بهت خبر می م ...

خلاصه اگه سکس متفاوت خواستید بگید معرفی تون کنم ......و