سه‌شنبه، خرداد ۳۱، ۱۳۸۴

اين روزها خيلي چيزها مي شنويم: راي مي ديم ، راي نمي ديم، بين بد و بدترکه نبايد آدم چيزي را انتخاب کنه
"من اصلن جمهوري اسلامي را به رسميت نمي شناسم." (ولي مگه اهميتي هم داره . اونم هم تو را به رسميت نمي شناسد و چه دليلي بهتر از اين که داره کار خودشو مي کنه و روند خودشو داره نيازهاي تو هم اصولن مطرح نيست...)
- اي بابا اينا که کار خودشون مي کنند ....
- شما ها که رفتيد به معين راي داديد احمق هستيد اگه مي رفتيد به ... راي مي داديد الان وضع اينطوري نبود ...
- توي دنياي سايبر هم همه انگار که ديوانه شدند. به همديگه توهين مي کنند . همديگر را با الفاظ ناشايست ختاب مي کنند...
اين روزها خيلي وبلاگ و خبر خوندم . اخرش به اين نتيجه رسيدم که همه بيايند واقعن پيش خودشون ، در خلوت خودشون ، خودشون را نقد کنند، بابا جان کلي آدم توي اين مملکت زندگي مي کنند که شيوه و روش زندگي اش براي من و شما حتي تصورش غير ممکن است. من مي گم که همه نبايد مثل هم فکر کنند. اون وقت چه فرقي باهم داريم؟ مي شه عين کتاب 1984 جرج ارول.
خوب توي يه خونواده مثل خونواده من که 3 تا خواهريم تمام امکانات هم يکسان بوده سه نوع طرز تفکر نسبت به جريان هاي زندگي وجود داره . من سرم براي هيجان درد مي کنه موضع گيري هاي گاه احساسي دارم . نسبت به سياست حساس هستم . خواهر دوم من از بيخ و بن با جمهوري اسلامي مشکل داره تازه به منم مي گه چون تو دوست داري هميشه برخلاف جريان آب شنا کني اين روش را داري !!!! خواهر سوم منم که اي بابا نمونه کامل يک متولد دهه 60 است . دنيا را بي خيال کار من راه بيافته گور باباي بقيه ...
خوب ولي ما هر سه تا همديگه را دوست داريم و به داد هم مي رسيم فارغ از هر روشي که در زندگي مون داريم . اگه غير از اين باشه که سنگ روي سنگ بند نمي شه .من مي گم که ما بايد دست به دست هم بديم و هر کسي اول از خودش شروع کنه اينطوري واقعن بالاخره يه حرکتي به جلو انجام مي شه
بقه هم به اندازه ما حق دارند اظهار نظر بکنند . بهتره که از نوک دماغمون اونورتر را هم يه ذره ببينيم . اينطوري مي شه که بالاخره از جايي درست شروع کرد ....
هنوزه هم تصميم نگرفتم که به چه کسي راي بدم . شايد هم راي ندم شايد هم بدم نمي دونم .....

از سياست و بقيه اين حرفا که بگذريم من قراره از يک ماه ديگه توي زندگي کاري ام تغييرات اساسي بدم . مي خواهم شغلم را عوض کنم . من از بچگي به آشپزي علاقه زيادي داشتم . حالا سر فرصت بيشتر در اين باره براتون توضيح مي دم ......
فعلن تا بعد ....