دوشنبه، دی ۲۳، ۱۳۸۷

سرکار هستم و ساعت ९ صبح یک روز برفی دوشنبه است ... از وقتی از مسافرت برگشتم دو تا موضوع بود که باید بهش جدی فکر می کردم । در حالی که مشغول فکر کردن و بررسی همه جوره نسبت به موضوع اول بودم اتفاق جالبی افتاد که باعث شد کلن همه چی عوض شه ... خیلی خدا را شکر کردم که بسیار زود این اتفاق افتادو تصمیم گیری را یه جورایی برام بسیار آسان کرد । رفتم دبی برای کار و قرار بود کسی را ببینم । دیدمش । به نظر آدم خوبی به نظر می رسید । ولی یه چیزی ته دلم بهم می گفت که این اتفاق مثل یه حباب روی آب هستش و پایه و اساس درستی نداره । خلاصه بهش گفتم فکرهامو می کنم । بعدش جفتمون به این نتیجه رسیدیم که بهتره این مسئله را تموم کنیم چون من واقعن دوست ندارم از ایران برم حداقل این طوری ... خلاصه یه مدتی از نظرفکری در تناسب خوبی به سر نمی بردم ।
این مسئله باعث شد که دوباره به این مسئله جدی تر فکر کنم که واقعن چطور می شه آدم ها را شناخت ؟ آیا اساسن راهی برای شناخت صحیح وجود دارد؟ یه زمانی احتیاج است که به این شناخت دست پیدا کنی ؟بعدش چقدر مطمئنی که شناختت درست بوده؟ من بعد از 6سال زندگی مشترک هنوز وقتی فکر می کنم می بینم نتونستم همسر سابقم را بشناسم .... چطوری می تونی روابط خودت را با یک نفردیگه که خیلی نمی شناسیش تنظیم کنی؟ داشتن یه رابطه آیاشامل قوانینی هم می شه یا نه؟
آیا واقعن اساس همه آشنایی ها بر مبنای سکس است؟ با هم که تعارف نداریم این بخش عظیمی از یک رابطه بین دو جنس مخالف را تشکیل می دهد؟ ولی آیا همه اش همین است؟
چطور ممکنه یک آدمی که بر اساس همه استانداردهای موجود می بایست عاقلانه عمل کند درعمل مثل یک جوان १८ ساله عمل می کنه؟ آیا باید صابون عدم آگاهی را به تنمون بمالیم و با سربریم توی رابطه؟ یا اینکه گوشمون رو روی حرفای بسیار قشنگی که معمولن در اول هر رابطه ای زیاد زده می شه ببندیم؟(که این برای خانم ها بسیار مشکل است)....
نکته دوم : چرا همیشه یه چیزی بهانه است؟
تو خیلی بلندی - تو خیلی کوتاهی - تو چاقی - تو لاغری - اینی وآنی ....
چرا نمی تونیم مثل دو تا انسان بالغ حرفامونو بدون اینکه بهانه های بنی اسرائیلی بیاوریم بهم بگیم؟ اگه از بودن با یه ادم لذت نمی بری به نظرمن به جای اینکه هزار تا بهانه احمقانه که بعضی وقت ها خیلی خنده داره بیاری بهتره مثل یه انسان متمدن برای هم توضیح بدیم که دیگه ازرابطه موجد لذت نمی بریم ؟
من که همیشه سعی می کنم ازراه دوم استفاده کنم تا اینکه بهانه های بنی اسرائیلی بیارم....
نکته سوم این که برف خیلی خوبی داره می یاد روز برفی خوبی داشته باشید